Saturday 2 September 2017

Ava Forex Demo


AvaTrade Review 2017 AvaTrade Video Review AvaTrade är en av pionjärerna för online Forex trading. Om du känner till Forex så är det troligt att du vet AvaTrade. Tidigare känd som AvaFX hanterar denna mäklare handelsvolymer på över 60 miljarder per månad. Om dess erfarenhet och ett gott rykte du letar efter, så kan det här vara mäklare för dig. Ava har en verkligt global närvaro och har sitt huvudkontor i Dublin, och har kontor i hela världen, inklusive Paris, Milano, Tokyo och Sydney. Deras kundservice är enastående med 24-timmars flerspråkiga hjälpdiskar. AvaTrade erbjuder kunderna långt mer än bara Forex 8211 sina instrument som överstiger 200 i antal, täcker råvaror, index och aktier och de skryter av några av de mest konkurrenskraftiga spridningarna runt. Ava regleras för att erbjuda handel över hela Europa, Australien, Japan och Brittiska Jungfruöarna. Läs pålitlighetsrapporten för att lära dig mer om säkerhetsinfrastrukturen för Ava. FX Empire8217s Utmärkelser mottagna AvaTrade håller FXEmpire8217s bästa Broker Award. Handelsplattformar Traders hos Ava kan betrakta sig sig bortskämda efter eget val, med ett urval av åtta handelsplattformar att välja mellan. Inkludera automatiserade handelssystem som Ayondo, Currensee, MirrorTrader och ZuluTrade. AvaTrades program för automatisk handel gör det också möjligt för näringsidkare att emulera branscherna hos erfarna handlare, även om handelsplatsen är obevakad. Ava Trade senaste handelsplattform som kombinerar flexibiliteten och kraften i FX Options med FX Spot-utbyteshandlare maximerar avkastningen En fullständigt anpassningsbar proprietär handelsplattform som innehåller avancerad kartläggning som matas med flera Live News-flöden. Skräddarsydd speciellt för Mac-datorer, tillåter denna handelsplattform handlarna tillgång till alla större marknader samtidigt som de arbetar vid den snabbaste exekveringstiden. Industrins standardplattform för Forex-marknaden. Utrustad med ett komplett utbud av verktyg, är MT4 jämn flexibel nog att låta nybörjare använda den. De fullt utrustade mobila handelsplattformarna ger kraften i AvaTrader och MT4 direkt i handflatan. Med MT4 Floating Spread-plattformen får handlare all kraft i MT4-plattformen med den extra fördelen av låga spreadar som erhålls direkt från interbankmarknaden. Den webbaserade handelsplattformen gör det möjligt för handlare att dra nytta av internet utan att vara bunden till en hemdator. Andra funktioner Ava har en djup resursnivå som inkluderar: Grundläggande och teknisk analys Nyhetsflöden och ljudkommentarer Realtidskartor Marknadsanalys Med dessa tilläggstjänster har handlare nu mer ledig tid att koncentrera sig på sin handelsverksamhet än att spendera tid på att jaga uppdaterad Information om marknaden. Typer av handelskonto AvaTrade har två huvudkontotyper. En är ett riktigt konto och det andra ett demokonto. Demokontot innehåller 100 000 virtuella medel och är ett utmärkt sätt för dig att testa driva inte bara Forex marknaden utan även AVA. Det verkliga kontot delas till Silver, Gold, Platinum och Ava Select vilket ger dig olika handelsfördelar. Titta på bilden nedan. CommissionSpreads I enlighet med branschstandarden tar AvaTrade inga provisioner. Kunderna är dock ansvariga för en liten spridning som kan sträcka sig mellan 3 och 7 pips. Kundtjänst När det gäller kundsupport har AvaTrade ett av de mest omfattande supportsystemen runt. Deras webbplats stöder flera språk, inklusive: Traders kan nå ut till AvaTrade genom följande metoder: Live Chat Email genom att fylla i kontaktformuläret på webbplatsen Telefon (över 30 lokala nummer i olika länder att ringa) Tillförlitlighet AvaTrade är medveten om hur viktigt det är Är att ha flera kanaler för handelskonto finansiering tillgänglig för sina kunder. Som sådan kan handelar nu finansiera sina handelskonton genom: Förutom de ovan nämnda metoderna har handlare också möjlighet att använda ett AvaTrade-betalkort som bidrar till att påskynda behandlingstiden. För att återskapa är några av de stora fördelarna med att hantera AvaTrade följande: Attraktiva kampanjer och bonusar som erbjuds omfattande utbildningsresurser som handlar om ett ansett och pålitligt mäklare Gratis demo-konto Fullt utbud av handelsverktyg Lågt minimalt insättning på 100 låga spridningsmarknadsanalyser som ger flera val av Handelsplattformar Stabila och pålitliga handelsplattformar Det är svårt att hitta några negativ här, men vi är naturligtvis alltid på utkik. Slutsats AvaTrade är i en liten grupp av ledande Forex-mäklare som har valt insyn och förtroende för tricks. När du handlar med Ava kommer säkerhet att vara den sista saken. Ava regleras över hela världen och är välkapitaliserade för att täcka affärer stora och små. Deras val av tillgångar och plattformar är oöverträffad på andra håll på marknaden. FX Empire - företaget, anställda, dotterbolag och intresseföretag, är inte ansvariga eller ansvarar inte gemensamt eller separat för förlust eller skada som länk resultat av tillit till informationen på denna webbplats. Uppgifterna på denna webbplats tillhandahålls inte nödvändigtvis i realtid eller är det nödvändigtvis korrekt. FX Empire kan få ersättning från de företag som finns på nätverket. Alla priser här tillhandahålls av marknadsförare och inte genom utbyten. Som sådana kan priserna inte vara korrekta och de kan skilja sig från det faktiska marknadspriset. FX Empire bär inget ansvar för eventuella handelsförluster som du kan medföra som länksresultat av att använda data i FX Empire. Fortsätt till FxempireAVAFX Recension AVAFX Review Jag håller med Sato. Detta är det bästa företaget runt. Och hes rätt. Massor av andra företag kan inte lita på, men det finns inga Avafx bedrägerier och jag vet att de är ärliga. De är också bra på att hjälpa mig när jag inte är säker på vad jag ska göra. ElenaAleksandrov Juni 2013 Jag bor i Australien och jag kan handla var som helst i världen. Jag älskar Avafx och jag är så glad att jag kan handla med dem från vart jag än bor. Jag tycker att den här översynen är korrekt. Det är ett bra företag och det har fantastiska funktioner. Jag har handlat med dem i flera år och jag litar verkligen på dem. Jag behöver aldrig oroa mig för Avafx bedrägerier eller någon annan typ av fusk. Jag vet att andra företag har kört bedrägerier men Avafx har funnits länge. Jag hoppas att det fortsätter att göra det. SatoKenta Juni 2013 Jag älskade att läsa om AvaFx. Handel här gör mig bekväm och jag oroar mig aldrig för några Avafx bedrägerier eller förlorar mina pengar. Jag lyssnade på lektionerna de gav gratis och jag lärde mig mycket om handel. Jag vet att det finns många valutahandlare som försöker få pengarna, men jag kommer aldrig att lämna AvaFx. Jag berättar för alla mina vänner om detta företag och berättar för dem att läsa om bedrägerierna AvaFx varnade oss om så att de inte skulle förlora några pengar också. KudretCevahir Juni, 2013 Ive läste en massa AvaFX recensioner men den här var definitivt den mest omfattande. Tack för att du är så thorogh AlessandroMal maj 2012 Denna AvaFX recension var så bra jag har inte hört mycket om det här varumärket, men jag har gjort lite forskning och det verkar definitivt som det du säger här är korrekt. Jag hoppas bara att dina dagliga technicals är lika användbara som denna AvaFX-recension, eftersom jag är redo att uppgradera till ett riktigt konto. Javier Januari, 2012 Forex Broker kan hjälpa till att föreslå personen om den senaste trenden i din valutahandel marknad. De leder fx på marknaden undersöka. va Forex är utformad för att ge nybörjare handlaren hela sortimentet av utrustning och stöd som är väsentligt för att kunna strida systematiskt och pris effektivt med alla de mest anmärkningsvärda professionella och institutionella handlare. Delphi Scalper August, 2011 Forex Broker hjälper till att föreslå individen om den senaste utvecklingen på forexmarknaden. De hjälper forexen i marknadsundersökningen. va FX är byggd för att ge nybörjarehandlaren hela sortimentet av verktyg och stöd som behövs för att konkurrera framgångsrikt och kostnadseffektivt med de mest framstående professionella och institutionella handlare. Lisahenry juni 2011 Detta är en mycket kvalitetsbedömning, en måste läsa på din väg att välja en pålitlig valutahandel. Jag spenderade mycket tid på att läsa många tomma recensioner på andra webbplatser, de flesta är lite annorlunda versioner av någon generisk granskning, men dessa killar på Daily Forex har gjort bra jobb för att undersöka marknaden och jämföra olika forexmäklare. Tack så mycket för det Bernard November, 2010, ingen USA på landlistan. Paul buck Augusti 2010 AVAFX är 1 på marknaden. Joseph G. August, 2010 Jag försöker denna avafx i månaden utan några problem men supporttjänsten är fortfarande upptagen och långsamt. Kostnaden för handel är hög speciellt usdcad andra kors 5-7 spridning. Under nyheten är förseningen ofta fördröjd i 30 sekunder eller i 1 minut, är frekventa re-qoutes en norm. Diagramdata saknas under pressmeddelandet, särskilt på fredagar. Dessutom är kartläggningsfunktionerna inte tillräckligt professionella för valutahandel, till exempel, glidande medelvärde kan inte modifieras för att stänga, höga, låga osv. Du kan inte ändra tjockleken på linjerna etc. Dessutom är några kritiska indikatorer som volymer inte tillgängliga vid Allt. Vissa indikatorer kan inte blanda Dolgion Juni, 2010 Hello Richards, AvaFX uppskattar din feedback. Varje dag går vi igenom alla e-postförfrågningar eller frågor som skickas till våra kundsupportinkor - customeravafx eller csavafx. Ett svar skickas inom 24-48 timmar. Hittills har vi inte hittat några e-postmeddelanden som gäller problemet du stött på. Se till att du skickade frågan till den korrekta e-postadressen och gärna meddela oss via e-post eller direktchatt eller telefon om du har ytterligare frågor. Det är vår prioritet att se till att alla våra handlare och potentiella kunder får den högsta nivån på support och tjänster. AvaFX Team. AvaFx kundsupport Maj 2010 Jag hämtade demoversionen. Det hade några problem. Försökte kontakta AvaFX, skickade dem e-postmeddelanden för felet. Men de svarade aldrig mig och jag fick aldrig någon lösning. Så om du verkligen inte ens kan fixa problem i demoversionen eller ens hjälpa den kund som prövar din produkt. Hur kan vi kunderna vara säkra på att när vi har den verkliga versionen av AvaFx kommer vi att ta hand om. Den svarande saken väckte verkligen mig och andra potentiella kunder. Jag såg fram emot AvaFX när jag hämtade det och försökte det. Men inte mer intresserad. Lär dig hur du lyssnar och svarar på kunder eller potentiella kunder AvaFX. Eller du kommer sluta med ingenting. Richards maj 2010 Barry, tack för din kommentar, och vi undersöker för närvarande denna fråga. AvaFX kommer snart att kontakta dig med en lösning. Hillel mars 2010 Plesae kan hjälpa någon att svara på hur jag kan lägga en väntande order i av plattform okposong februari 2010 Jag handlar med AvaFX i 2 år nu utan problem och jag gillar verkligen deras plattform. Jag hörde också att de introducerade MT4 nyligen, så Irene, du kanske vill prova det. John Hitch September 2009 Jag är med Ava i flera veckor redan. Några saker är väldigt bra som enkel inlåning och aktivering, ett klickhandel, säkring mm Negativ är att spridda är fasta och ganska breda för några par (USDCAD 5 EURJPY 4) och i reallity med glidningar kommer du att sluta med 7-8 sprickor - Så kostnaden för handel är hög, bara vara beredd. Under nyheten är förseningen ofta fördröjd i 30 sekunder eller i 1 minut, är frekventa re-qoutes en norm. Diagramdata saknas under pressmeddelandet, särskilt på fredagar. Dessutom är kartläggningsfunktionerna inte tillräckligt professionella för valutahandel, till exempel, glidande medelvärde kan inte modifieras för att stänga, höga, låga osv. Du kan inte ändra tjockleken på linjerna etc. Dessutom är några kritiska indikatorer som volymer inte tillgängliga vid Allt. Så jag måste hålla med om de har prisbelönta plattformen. Från min erfarenhet är plattformen mycket enkel och sämre än MT4. Bottom line, om din Forex strategi är lång position håller då är det ok mäklare. För kortsiktiga och scalping strategier leta efter någon annanstans. Hälsningar. Irene Augusti 2009 ett bra företag, med toppnyckelverktyg. Jag är en näringsidkare under lång tid och de är bäst i världen. Kom ihåg det här namnet - de stiger bara nu nu augusti, 2009 Hej sharma, Skicka oss ditt mail till infodailyforex och vi kommer att ansluta dig till AVAFX. DailyForex team DailyForex Team augusti 2009 hi. thare är inget namn på landet italy whyanbody hjälp Mei är från Italien Jag vill öppna ett konto med avafx men det är inget namn Italien. Sharma augusti 2009 Varför är det att alla dessa webbplatser vill samla in all din personliga information (inklusive telefonnummer) innan de ens låter dig titta på deras plattform eller berätta om deras spridningar. Hela punkten på ett demokonto är att kolla in sina tjänster utan att ha några idiotanrop och maila dig att försöka sälja dig mer skit. Frestad augusti 2009 Tack för det förslaget. Vi kommer definitivt att komma ihåg det när vi genomför framtida förbättringar på DailyForex. Tack för att du läser och ger din feedback Hillel Juli, 2009 Kan jag föreslå en förbättring till webbplatsen, det är bara en liten i sammanfattningen för recensionerna, en lista över vilken exponering (er) någon särskild plattform handlar om. Hej Blom, Tack för att du läste och kommenterade. Som Content Manager för DailyForex kan jag garantera dig att alla våra recensioner är 100 objektiva och professionella. Faktum är att du kan läsa våra kriterier för att granska mäklare, som vi skrev för att erbjuda våra läsare fullständig insyn. Dailyforexforextext. aspxid352 (klicka bara på View Site nära mitt namn) Hillel Fuld Juni, 2009 mycket informativ skulle jag säga men enphasis på ser ut som om det finns ett förhållande med mäklare. En objektiv översynssida borde bara stava ut detaljerna och inte låta som en form av reklam. Blomstra juni 2009 Kära Sam, Tack för din kommentar. Vi värdesätter våra besökares kommentarer även om vi inte håller med dem. Dailyforex är en objektiv översynssida. Våra recensioner utförs av forexhandlare som baserar sina recensioner på faktisk testning av mäklare och deras tjänster. Eftersom vi granskar online-mäklare är de viktigaste kriterierna för granskning och betyg av mäklare lättanvänd, kundsupport, handelsfunktioner och erbjudande. Vi håller med om att det finns några kända mäklare som kan betraktas som toppmäklare. Emellertid saknar dessa mäklare vanligtvis internetupplevelsen och är mer lämpliga för icke-internetanvändare och är därför inte i vår topp 10. Sean - DailyForex Juni 2009 Vidare till mina tidigare kommentarer och efter den snabba uppföljningen av dailyforex skulle jag vilja För att nämna att jag var mycket imponerad av den professionalism som utövades vid hanteringen av besökarnas kommentarer. Därför, och för att vara objektiv och rättvis, drar jag tillbaka mina tidigare kommentarer, åtminstone för tillfället, om att vara en propagandaställe. Hälsningar Hur mår du att mäta mäklare och baseras på vilka kriterier Om du var opartisk, som du borde vara, borde du ha listat alla tillgängliga mäklare (åtminstone de licensierade) eller åtminstone tillåta tilläggsbidrag av mäklare. Men det verkar som om du bara är en propagandaställe som sponsrats av några av de mäklare som du har listat på din webbplats, vilket innebär att information du lämnar är mycket partisk och vilseledande. Tack för informationen, men nej tack kommer vi inte att överväga dig som tillförlitlig informationskälla. Sam utmärkt recension, mycket informativ. Malik mars 2009 Riskfriskrivning: DailyForex ansvarar inte för förlust eller skada som härrör från tillit till informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex broker recensioner. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis i realtid eller korrekt, och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandel på marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Som en hävstångsprodukt kan förluster överstiga inledande insättningar och kapital är i fara. Innan du bestämmer dig för att handla Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noga överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Vi arbetar hårt för att ge dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar. För att förse dig med den här kostnadsfria tjänsten mottar vi reklamavgifter från mäklare, inklusive några av de som listas i vår ranking och på den här sidan. Samtidigt som vi gör vårt yttersta för att säkerställa att alla våra data är aktuella, uppmuntrar vi dig att verifiera vår information direkt till mäklaren. Riskfriskrivning: DailyForex kommer inte att hållas ansvarig för förlust eller skada som härrör från beroende av informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex broker recensioner. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis i realtid eller korrekt, och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandel på marginal innebär hög risk och är inte lämplig för alla investerare. Som en hävstångsprodukt kan förluster överstiga inledande insättningar och kapital är i fara. Innan du bestämmer dig för att handla Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noga överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Vi arbetar hårt för att ge dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar. För att förse dig med den här kostnadsfria tjänsten mottar vi reklamavgifter från mäklare, inklusive några av de som listas i vår ranking och på den här sidan. Samtidigt som vi gör vårt yttersta för att säkerställa att alla våra data är aktuella, uppmuntrar vi dig att verifiera vår information med mäklaren direkt. AvaTrade är en bluff Full Review AvaTrade är företaget, som tidigare var känt som AvaFx. Det grundades år 2006. Företaget är en prisbelönt Forex-mäklare och hade varit genom den organisatoriska, varefter den kallas AvaTrade. Denna förändring i bolagets struktur gjordes eftersom de ville erbjuda ytterligare finansiella tjänster till sina kunder på marknaden. AvaTrade Scam Med förändringen i servicekriterierna erbjuder AvaTrade nu indexerna som Dow Jones och andra stora namn på aktier. På AvaTrade. Du kan handla dina statsobligationer, valutor, index, råvaror, litecoins och bitcoins. Företaget regleras av Irlands centralbank. Det är officiellt verksamt i Irland och Dublin med målet att få mer andel i online finansmarknaden. Många handelsföretag kommer in på marknaden med syftet att göra affärer, men de flesta är här för de smarta finansiella bedrägerierna. Lyckligtvis är det ett registrerat och pålitligt Forex-handelsföretag med vilket handlarna kan göra problemfri och spänningsfri verksamhet. Är AvaTrade reglerad med den nya AvaTrade. Handlarna får chansen att göra handel genom olika typer av handelsplattformar. Dessa handelsplattformar är: 8211 AVAOptions: Med denna fantastiska handelsplattform kan näringsidkaren slå samman smidigheten och inflytandet av FX Options tillsammans med FX Spot, vilket gör det möjligt för handlarna att multiplicera sina belopp. 8211 MetaTrader 4: Det här är den typiska plattformen för Forex marknaden, som är full med alla verktyg. Dessutom är denna plattform tillräckligt stor för att någon nybörjare enkelt kan använda den. 8211 Webhandel: Med den här funktionen kan näringsidkaren bedriva handeln genom att vara någonstans. Antingen genom att vara hemma eller genom att vara på kontoret eller på semester, är handel möjlig via webbhandel verktyg. 8211 Automatiserad handel: Med systemen som Currensee, ZuluTrade och Ayondo har handeln blivit snabb möjlig. 8211 AvaTrader: Det gör att handlarna observerar live-nyhetsflödet på det utvecklade kartläggningsflödet. 8211 Mobilhandel: Med hjälp av mobilt drivsystem kan handlarna utnyttja handelsfördelarna på sina smartphones också. Bortsett från dessa kan handlarna njuta av olika andra faciliteter på AvaTrade, som är: 8211 Live Twitter-flöden 8211 Realtidskartor 8211 247 marknadsanalyser förenkling Det finns också olika typer av konton som finns, inklusive Demo Account, AvaTrade, Ava Select, Commission based, Etc. Varje konto har sina egna incitament. AvaTrade Klagomål Klagomål finns alltid när du kommer in på marknaden så här. Alla har sina egna klagomål och problem med handelsbolagen som problem med att ta ut vinsten, vissa kunder säger att det finns en bluff, vissa klagar över deras långsamma kundsupport och listan fortsätter. Att vara med AvaTrade. Jag hittade inget problem med företaget. Jag står inför alla öppnande och stängning av positionerna tillfredsställande och handel på alla större valutapar. Jag mötte inga problem betyder att företaget går bra så långt. Dessutom är kundsupport tillgänglig hela veckan utom helg. Dessutom är live chat support mycket till hjälp också. Personalen svarar i tid och löser frågorna genom att hantera dem professionellt. AvaTrade utbetalningar Du kan enkelt ta tillbaka dina pengar från AvaTrade uttagningsmetoder. Återkallelsen sker inom 5 dagar i veckan. Handlarna kan få Ava Debit Mastercard, vilket är det smidigaste sättet att få vinsterna från AvaTrade-kontot. Det finns inget pappersarbete som krävs för att pengarna återkallas från ditt AvaTrade-konto. Det betyder att dina medel inte behöver hållas tillbaka när du vill dra tillbaka dem. Eller välj en annan mäklare från vår lista Lämna ett svarGet upp till 10 000 bonus när du lägger in idag AVATrade Review Företagets översikt AVATrade har vuxit till en handelsvolym på 2 miljoner i månaden med 20 000 kunder sedan den grundades 2006. Avatrade har kontor i AVATrade Belägen i Paris, Milano, Tokyo, New York och Sydney. Sedan 2009 har de fått nio branschpriser. Under 2013 vann AVATrade följande utmärkelser: Bästa Forex Execution House Middle East Bästa Mäklare för Money Managers Europa Mest Innovativa Forex Broker Europa Bästa Trading Video Utbildningscenter Säkerhet Fonder Excellence Award Daglig Forex Topprankade Mäklare Konto Typer AVATrader erbjuder fyra typer av konton: Silver, guld, platina och AVA välj. Alla kontotyper erbjuder ett utbildningsseminarium, online kurser, gratis video-handledning, gratis e-bok, gratis uttag, live marknadsnyheter, tillgång till marknadsnyheter och blogg, mobilhandel, ett AVA-betalkort och en marginalskyddsplan. Alla konton ger tillgång till en senioranalytiker, även om AVAs valda konto erbjuder en särskild senioranalytiker. Alla konton utom silverkontot erbjuder mobila nyheter, marknadsanalys av handelscentrum och dagliga signaler genom handel central. Platinum - och AVA-valda kontotyper har direkt åtkomst till rummet. AVA-väljarkontot erbjuder uteslutande flexibla handelsvillkor och specialerbjudanden. Commissions amp Spreads Trading Software Ava Trader-mjukvaran är kraftfull och ger enkelkurshandel på en enda skärm för Forex, Index, Equities, Commodities and Obligations. Den här mjukvaran erbjuder många live nyhetsflöden. AVATrader erbjuder den mest populära plattformen på Internet, The MetaTrader 4. Det är kraftfull och flexibel programvara som används av handlare av alla erfarenhetsnivåer. MT4 Spread Betting-plattformen erbjuds att erbjuda spridningsspel och skattefri handel. MT4 Floating Spreads-plattformen ger kartläggningsalternativ och analysverktyg med låga spridningar för handel med Forex, aktier, Index och råvaror. AVATrade erbjuder nya plattformar som hjälper maximera sina kunder att återvända genom att använda sina strategier och riskhanteringsverktyg. Den här nya plattformen kombinerar FX Spot och FX Options. Automatiserad handel erbjuder automatiserad handel genom att tillåta sina kunder att kopiera handeln hos framgångsrika näringsidkare både direkt och på distans med plattformar som Currensee, ZuluTrade, Ayondo och Mirror Trader. AVATrader tillhandahåller handelsplattformar som är kompatibla för MAC, på skrivbordet med webben och på en mobil enhet. Inlåningsförmåner Återköp Minsta insättningsbeloppet för kontona är följande: Silver - 100 Guld - 1000 Platinum - 10 000 AVA Select - 100 000 Återkallandetiden för alla konton är 5 dagar utom AVA Välj vilket är 24 timmar. Kundtjänst AVATrade erbjuder ett live chat supportagent på deras hemsida. Regulatorer Amp Safety Safety Avatrade är reglerad och innehar licenser från Central Bank of Ireland, Australien Securities and Investment Commission, Brittiska Jungfruöarna Financial Services Commission, Japan Financial Futures Association, Japan Futures Association och ASIC Regulatory Guide 227. Registrera Bonuses AVATrade erbjuder följande nya kundbonus: Insättning 250 Bonus 125 Insättning 500 Bonus 250 Insättning 1.000 Bonus 500 Insättning 3.000 Bonus 1.500 Insättning 5.000 Bonus 2.000 Insättning 10.000 Bonus 3.000 Insättning 50.000 Bonus 10.000

No comments:

Post a Comment