Wednesday 13 September 2017

6b Forex


FX Products Home. Trade med CME Group och få tillgång till världens största reglerade FX-marknadsplats definierad av dig, levererad av oss i listad och rensad OTC. Hedge din FX-risk med CME Group i vilken storlek du vill, i vilken valuta du behöver, och I vilken jurisdiktion du väljer. Vår elektroniska marknadsplats är ordnad, jämn, transparent och anonym. Det är vad du bad om. All marknadsdata som finns på CME-koncernens webbplats bör endast betraktas som en referens och bör inte användas som validering mot eller Som ett komplement till realtidsmarknadsdata feeds. FX Monthly Review Läs en månadsvis global handelssammanträde av CME Group s FX Futures och Options, inklusive höjdpunkter, trender och resurser. med våra halvt ticka kanadensiska dollar futures kontrakt. Nya EFP regler Se ett FIA webinar om de senaste ändringarna i EFP rules. FX Research and Reports. February Options Review. Now Available for FUTURES Trad ing. Thousands of Trading Apps Add-ons. Virtual Hosting VPS kör 24 7.MQL5 Wizard - Skapa snabbt Trading Robots. Inbyggd MetaEditor HISTORISKA DATA INKLUDERAS. DOW, SP500, TICK TRIN, ADV, DECL VIX DATA. FREE, INGEN MÅNADS MÅNADSPLATFORMER. BESKRIVNING. 24 HOUR KUNDSERVICE.24 HOUR TRADE DESK SUPPORT. ALL MAJOR VALUTOR ACCEPTERAS FÖR INSÄTTNINGAR. FOREIGN SPRÅK SUPPORT. CUSTOM COLOCATION SERVICES AVAILABLE. SAVE ON WIRE AVGIFTER ACH FÖRDRAGSAVSÄTTNINGAR. REAL TID TILLGÅNG TILL DIN ACCOUNT VIA WEB PORTAL. Utmärkt kundservice Din tillfredsställelse är vår högsta prioritet Vi satsar mycket på att utbilda vår supportpersonal för att möta kundens förväntningar om marknads - och teknisk kunskap. VAD KUNDER SÄLJER RÄTT NU. CME 6E 6B spreads. CME 6E 6B spreads. I bara placera marknadsordrar, men jag tror att problemet är att du inte får fylla i oavbrutet lager, bör prissättning och spridning vara samma mellan mäklare för terminer. Provisioner är inte dock, och anser att kommission s sannolikt kommer att vara högre för 6B på futures vs spot eftersom kontrakten är 1 2 storleken på 6E kontraktet med IB är 125 000 enheter på GU 4 02 a sida men 6B är 4 94 en sida 2 kontrakt EU-kommissionen s är betydligt billigare, men även om du kartlägger handel finns det inga separata bud - och askkartor för framtider, så du behöver inte redogöra för spridningen när du lägger dina beställningar, vilket IMO är bra. Hej alla, här är Mitt första inlägg som är en fråga really. I ma spot FX näringsidkare av 4 år eller så men ser att flytta till Futures marknaden Primärt Euro och Pound 6E 6B. The informationen jag letar efter är vad som sprider sig på CME-terminalerna I Jag har ett par demo acct s och de visar 1-2 ticks spridning Anledningen till att jag frågar är att ett par proffessional handlare har sagt att de är nollspridade på euron, ja det är NER spridet under höga likviditetsperioder Och inte bara för en Omedelbart i tid men generellt sett kommer spridningen att vara NOLL Efter att ha tittat överallt hittar jag ingenting för att säkerhetskopiera detta krav. Jag hade trott att alla prisnoteringar från CME borde vara desamma för någon mäklare med att det är en centraliserad marknadsplats. En futureshandel bär en provision som betalas till dig r mäklare att handla ett kontrakt och varje kontrakt uppdrag genomsnitt 4 - 5 Du är en fx näringsidkare så du förstår hur din återförsäljare kostar dig en spridning och du betalar mer för att handla en större mängd valuta. Spridningen är bara skillnaden mellan bud och fråga och eventuellt vad dessa handlare hänvisar till är att placera affärer mellan bud och fråga. Jag lägger bara på marknadsordningar, men jag tror att problemet är att du inte får fylla Barring lag, bör prissättning och spridning vara samma mellan Mäklare för terminer Provisioner är dock inte och anser att provisionen s kommer sannolikt att vara högre för 6B på terminer jämfört med spot eftersom kontrakten är 1 2 storleken på 6E-kontraktet med IB är 125 000 enheter på GU 4 02 a sida men 6B är 4 94 en sida 2-kontrakt EU-provisioner är betydligt billigare, men även om du kartlägger handel finns det inga separata bud - och asktabeller för terminer, så du behöver inte redogöra för spridningen när du beställer vilken IMO är bra. Jag kan ot se hur handel med ett diagram skulle göra någon skillnad i budet. Vanligtvis visas budpriset på diagrammet och frågelinjen är dold. Till exempel om jag skulle skriva in en marknadsorder längs Euro så säger 1 3500 som visas på mitt diagram skulle det sätta mig in på 1 3501 på grund av att min spridning var 1 ficka Nu för att komma ut trade breakeven jag skulle behöva stänga på 1 3502 vilket tillåter 1 ficka att täcka kommissionen Så i det här exemplet har vi 1 fack av spridning och ca 1 fackprovision för att täcka BE-handel. Som en plats förexhandlare på EU en variabel spridning av 0 4 till 1 2 pips plus 1 pip-provision så min tur-retur till BE skulle vara mellan 1 4-2 2 pips. Så är en noll spridning eller låst marknad normal för terminer Kan du få in och ut marknaden för mindre än plats Dessutom var en sak jag inte ta hänsyn till dataförbrukning avgifter och kartläggningskostnader Spot FX är i allmänhet gratis i detta avseende dvs varför handel futures Över platsen.

No comments:

Post a Comment