Saturday 9 September 2017

Alpari Us Review Forex Freds Armé


Review Besök site. Very svårt att ta ut pengar från mitt Alpari konto. Jag är ganska upprörd med Alpari I början var de professionella och roliga Men jag har stora svårigheter att dra tillbaka pengar frommy konto Detta är upprörande eftersom jag är i brådskande behov av pengar jag är matad Upp till deras chat-rep som inte kan hjälpa allt de behöver göra är att skicka mig en kod som aldrig kommer jag är väldigt väldigt upprörd. Reaktivt av Alpari inlämnad 14 mars 2017. Vi är ledsna för att ha gett dig så dålig erfarenhet av kommunikation Med vårt supporttjänstteam Vi skulle vara väldigt tacksamma om du berättade när du kontaktat oss och ditt kontonummer. Det hjälper oss att förbättra vår kundsupport. Utmärkt kundsupport. Quality. Alpari har en fantastisk plattform och användarklientpanel och im Det kommer inte att förneka det Men den enda sak som kommer att göra detta företag går ner är bristen på bra kundsupport, betalningsavdelningen är speciellt för att vara mer exakt. Jag heter Alpari betalningsavdelning m Malm 5 gånger och pratade med 5 olika agenter och inte en enda av dem visade professionalism eller empati och var inte till hjälp alls, så jag var tvungen att skicka mina PAMM-klienter till en annan mäklare. Under alla omständigheter har de jobbat som kundsupport Rep för mer än 5 år, lita på mig, jag vet vad jag talar om och kundavdelningen Alpari behöver förbättras. Mycket av Alpari inlämnad 29 jan 2017. Vi är ledsna för att ha haft dig så dålig erfarenhet av kommunikation med vårt supporttjänstlag Vi Skulle vara väldigt tacksam om du berättade för oss när du kontaktat oss. Det hjälper oss att förbättra vår kundsupport. KOPPLINGSTOPP. De jagar din stoppavbrott Jag trodde att de var professionella men de är inte ljusets höga nådde aldrig Stoppavbrottet men sluta förlusten slog och jag förlorade handeln Jag har dokumenten för att säkerhetskopiera mitt anspråk När jag skickar dem e-post till fil mitt anspråk betraktades de aldrig tillbaka Men jag kunde snabbt dra tillbaka mina pengar från mitt konto Hur uppriktigt är det. Dec 16, 2016 - 1 stjärna Mycket dissapointed, jag trodde att de var professionella De slog min stoppförlust, trots att priset aldrig nådde min slutförlust När jag skickade dem mitt klagomål svarade de aldrig Minst kunde jag dra tillbaka resten av pengarna Från mitt konto, HOLD AWAY. Reply av Alpari inlämnad 24 december 2016.Hjäl Vänligen ange ditt klagomål TID, vi kommer att kolla information om din situation. Var vänlig och var vänlig - vi svarar på ett krav inom 5 arbetsdagar. Det är troligt att din Säljposition var Stängt vid stoppförlustnivå till Ask pris, därför kunde du inte se detta exakta pris på MT4-diagram. Var god kontrollera Tick-historiken i din myAlpari-profil. Utförandet av utförandet på min MT4-plattform. Jag är väldigt besviken över denna mäklare och det långsamma svaret Att lösa problem är mycket oroande Jag handlar ett ECN-konto hos företaget, men i en av min KÖP-order på USDJPY gjorde jag ca 9 vinst, men när jag stängde handeln, drogs 18 från mitt konto istället för 9 Vinst. Jag lämnade en klagomål Nt till Alpari om det här exekveringsfelet på mitt konto men Alpari har inte svarat på mig efter mer än en vecka kan jag verkligen inte tro att en mäklare kan vara så långsam att lösa kundernas klagomål. Mycket besviken. Se detaljer om transaktionen under MT4 ACC-nummer 1464724 Datum och tid som jag lade handeln 2016 09 08 21 14 09 Datum och tid när jag stängde handeln 2016 09 14 08 02 00 Typ av beställning Köp Storlek 0 02 Valuta usdjpy vinst antogs vara 9USD och ändrats till -18 57 när jag stängde orderpriset när jag köpte det 102 531 pris när jag stängde det 103 030 falskt pris som alapri hoppade till 101 5. Även om det är väldigt nytt för alpari är jag väldigt orolig för denna typ av situation. Ännu väntat på hur Alpari Kommer att lösa problemet, då uppdaterar jag här tillbaka. Reaktivt av Alpari inlämnad 22 november 2016. Hej, var god ange ditt klagomål. Tänk också på att Compliance Department anser enskilda klagomål så snart som möjligt, men i vilket fall som helst , Inom 5 fem arbetsdagar efter att ha mottagits Om dina problem har lösts redan - vänligen ge oss en uppdatering på denna recension. ALPARI ÄR ROBBER. ALPARI ÄR ROBBER. I är IB i Alpari, IB nr 1202369 sedan 2010 vann jag 1774 USD rabatt i September 2016 Men Alpari betalade endast 81 USD för rabatter i september Jag uppfyllde regeln att 3 aktiva kunder handlar 1 LOT i 1 månad Jag kommer att klaga på det här företaget Jag pratar med mina advokater Och jag tror att prata med ryska ambassaden. Reaktivt av Alpari inlämnad 23 november , 2016.Hello, vår IB-avdelning har redan diskuterat alla möjliga lösningar på detta problem med dig Summa summan har minskats på grund av klausul 5 8 i våra IB-föreskrifter - om en kunds IP-adress ska vara densamma som IB-numret , Ska de betraktas som anslutna och ersättning på kontot kommer inte att betalas. Om du har andra frågor, kontakta gärna vår kundsupport. Tyvärr, även om Alpari lät mig öppna och verifiera ett konto så snart jag finansierade det med 4000 Banköverföring f ROM-minne, berättade de för mig att de inte kunde acceptera mig eftersom jag var en bosatt i USA som de kunde ha gjort när jag verifierade kontot. De stal sedan en del av mina pengar och hävdade att det var deras bankavgift när jag mailade dem frågade För en förklaring skulle de inte ens svara på e-postmeddelanden. Som sådant rekommenderar jag starkt mot den här mäklaren, även om du är i en jurisdiktion där du kan använda dem. De inkompetens och barnsliga stödet borde slänga någon, oavsett var de är Från. Reply av Alpari inlämnad 23 november 2016.Hjäl, vi accepterar tyvärr inte kunder från USA och Kanada. Det finns inga alternativ för USA och Kanada under vår registreringsprocess Om du väljer ett annat land att skapa ett konto hos oss och sedan Omedelbart deponerade pengar utan att ens kontakta kundsupport - du bär ansvaret för följderna av din åtgärd. Alla avgifter och priser för återkörningsöverföringar anges tydligt på vår hemsida. Alvarians granskning. PROS Välfinansierat Pro-konto Innehavare kan dra nytta av låga provisioner, online-valutahandel och ett-klickshandel. Alpari tillhandahåller 24-timmars flerspråkigt stöd och gratis forskningsverktyg. KONS Det bästa alternativet för handlare är Alpari Pro-kontot. Standard kontoinnehavare har inte direkt tillgång till Marknaden och kan inte njuta av bristen på kontroll som de kan känna över sina vinster och förluster. VERDIKT Om du kan hantera ett Pro-konto, har Alpari mycket att erbjuda. Pro-konton är ECN-konton med rimliga provisioner och online-handel med en reglerad amerikansk valutamarknad. Editor s Obs! Denna tjänst har tagits bort från vår sida vid sida jämförelse eftersom den inte längre är i drift. Du kan fortfarande läsa vår ursprungliga recension nedan, men Top Ten recensioner uppdaterar inte längre produktinformationen. Alpari är en brunn Känd förexmäklare med huvudkontor på Wall Street med kontor belägna över hela världen, från London till Shanghai till Dubai. Denna forexmäklare stöder standardmarknadsföringskonto samt lågkommission, ECN ac Räknas för Pro-kontoinnehavare Denna Forex-mäklare tillhandahåller tjänster av hög kvalitet, volymer av pedagogiska media och tillgång till populära handelsplattformar Alpari har varit i affärer sedan 1998 och har alla regleringsuppgifter för valutahandel i U S. Since forex trading är komplicerat och Riskabelt, erbjuder Alpari ett demo-konto med riskfri praxis Demo-konton är öppen under 30 dagar med möjlighet att förlängas På grund av den enorma potentialen för förluster i samband med valutahandel, rekommenderar vi att du utnyttjar volymerna av pedagogiskt material som tillhandahålls av Alpari Erfaren näringsidkare kan dra nytta av 50 1-hävstångseffekten Alpari tillhandahåller i USA Pro-kontoinnehavare kan utnyttja enklickshandel, marknadsdjup, NDD-utförande och online-valutahandel Alpari erbjuder också terminshandel, swap-free-konton och Expert Advisor VPS hosting. När det gäller att analysera forexmäklare handlar det om finpunkta Det verkar som att många tror att Alpari är en ECN-mäklare och tror att det Ögon kommer att få snabba utförsäljningar utan handhavande och direkt tillgång till interbankmarknaden Men i finstilten kommer du att upptäcka, efter att ha följt en asteriskreferens, att NDD endast hänvisar till Pro-konton. Pro-konton börjar med ett minimum av 10 000 Inlåning och är baserade på provisioner Standardkonton samlar ersättning genom att dra nytta av budfrågans spridning, vilket i grund och botten är en marknadsmäklare. Marknadsmäklare handlar till sin egen fördel för att erhålla sina provisioner, vilket kanske inte är till fördel för deras Klienter Om du är intresserad av att öppna ett standardkonto, se till att du kan förlora pengar du använder. Vi rekommenderar dock endast Alpari till dem som är tillräckligt erfarna och välmående nog att öppna och finansiera ett Pro-konto. Plattform Tools. Alpari US Tillhandahåller Standard - och Pro-konton Om du kvalificerar dig för ett Pro-konto, representerar Alpari dig och kommer att vara din ECN elektronisk kommunikationsnätverk så att du kan visa din order direkt Y på den faktiska marknaden som om du var ditt eget finansinstitut Du betalar Alpari en provision för privilegiet, och du måste handla i mini massor av 10 000 valutapar per transaktion I gengäld övergår du mäklaren och anger order direkt i den faktiska marknaden Systemnät Med andra ord undviker du från den artificiella marknaden för marknadsmäklare som omsluter dig med en marknad av mäklarens egna tillverkning. När du använder en ECN-mäklare kan du se de faktiska nätnoteringarna för de bästa budpriserna och De bästa priserna. De flesta valutahandlare använder hybridmäklaremodeller så att de kan erbjuda en tjänst till alla nivåer av näringsidkare. Traders som inte kan kvalificera sig för Alpari s Pro-konto måste avstå från ECN-åtkomst och betala bud-spreads i stället för raka provisioner. Är det att Standard kontoinnehavare kan komma in på marknaden med mindre kapital och handla mindre mindre storlekar 01 mikropartier snarare än en mini mängd 10.000 enheter av basvaluta En annan skillnad mellan Alpari s Pro Standardkonton är att Pro-kontoinnehavare har tillgång till mer än 60 valutapar. Standardkontoinnehavare har tillgång till endast 40 valutapar. För Pro-kontoinnehavare är handelstiderna från 5:00 söndag EST till 5 PM fredag ​​EST för Standard kontoinnehavare, Handels timmar är från 6 pm söndag EST till 5 pm fredag ​​EST. For transaktioner som inte är kvadrerade i slutet av dagen, rullar Alpari över din position till en ränteavgift. Det erbjuder också bytesfria konton för muslimska kunder som hellre skulle betala Provisionsavgifter än att bryta mot islamisk lag genom att ålägga räntekostnader. Uppgiftskostnader. Alpari USA är medlem i National Futures Association NFA som är registrerad hos Commodity Futures Trading Commission CFTC som Futures Commission Merchant FCM och Retail Foreign Exchange Dealer RFED. This Foreign Exchange Broker Stöder fyra olika typer av betalning banköverföring, check, kreditkort och PayPal Alla skattesystem är upp till näringsidkaren Mäklaren håller inte några ta Xes från dina gains. Education Support. Den grundläggande handelsplattformen för Pro, Standard och demo-konton är industristandard MetaTrader Trading Platform tillgänglig för Mac och datorer. MetaTrader Mobile ger förexhandeln funktionalitet till smartphones. MetaTrader Pro tillgodoser avancerade användare som handlar högt Volymer. En webbaserad plattform som heter Alpari Direct är också tillgänglig för avancerade handlare. Det har tillgång till avancerad handelsteknik och Dow Jones nyhetsflöden. Traden går direkt till marknaden utan ingripande från handelskortet, och du kan handla inom diagrammen Som du undersöker utan att behöva flytta till en annan skärm. Om det blir omöjligt att handla online, har handlare rätt att beställa telefonnummer enligt ett strikt kommunikationsprotokoll som är utformat för att minska fel. Denna forexmäklare förbehåller sig rätten att säga upp Telefon-order konversationer om kunden inte följer rätt telefonhandel etikett. Om du kan avfo För Pro-kontot är det här den bästa valutamarknaden eftersom Alpari kommer att ge dig direkt tillgång till det elektroniska kommunikationsnätverket, och det tar ut låga provisioner. Det regleras i USA av National Futures Association och Commodity Futures Trading Commission och har tillräckligt med kapital För att stödja sina kunder Det erbjuder ett antal handelsplattformar för internet-, stationära och mobila användare och ger verktyg och utbildning för att hjälpa nybörjare och experter.

No comments:

Post a Comment